Eflinisa ne güzel vallahi bana öyle si denk gelmedi. Ben 34 haftalık olana kadar hep ona gittim. Oda 15 günde bir kontrol derdi. Geçen gittiğimde diyoki sen daha önce hiç bana geldinmi diyor. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim 😊😂. Öyle yaşlı bir doktor da değil sinir oluyorum. Şu saatten sonra da değiştirmek te istemiyorum. Allah tan özeler var