Dlrm Eflinisa en geç 20 Nisana doğumum gözüküyor ama erken Doğum riskimde var allah bilir ama 32+6 yız şuan da 31. Hafta kontrolünde doktora gittiğimde 2200 gr dı bebişim. Sen ne durumdasın
Hasreterel Eflinisa 36+5haftalıgım 2.700gram kılosu bebısımızın doktor 4nısan dedı dogum tarıhımızıde
Dlrm Eflinisa böyle giderse sezeryana almazlar beni değil mi bebek dönmüş çünkü şuanda normal Doğum gözüküyor ama işte böyle kilo almaya devam ederse Sezeryan okurmuşum diye de korkmuyor değilim
Nryseda Eflinisa şuan 34+2 yim. Doğum 18 Nisan. 33 haftalık ken devlette 1.600 dedi ama inanmadım. Bence kafadan salladı.
hamzayonca01 32 . haftamda 1900 gramdı şimdi 35 haftanın içindeyiz 1 hafta sonra doktora gidicem benimde normal olursa 20 nisan doğum