Merhabalar,
3 yaşında bir oğlum var ve şuan 8+6 hamileyim 🫶🏻
Geçmeyen karın ağrım var sanki gaz gibi değil gibi ama ağrı var doktor kesenin bebeğin iyi gözüktüğünü söylemişti 2 gün önce. Endişelemeli miyim sizce daha önceki gebeliğimde böyle ağrım olmamıştı