2bebisannesyim tdmn valla baci bende öyleyim bütün gün yataktayım bulantilarim geçen geçmişti tekrar başladı
iromela 2bebisannesyim 8+2 den bildiriyorum hem çalışıyorum hem sürekli kusuyorum gerçekten bu instagramdakiler nasıl geziyor ben arabaya binince bile kötü oluyorum
2bebisannesyim iromela ay helal olsun ben çalışan kadınları çok tebrik ediyorum valla bütün gün yatıyorum ama hayla halsizim Rabbım kolaylık versin size
iromela 2bebisannesyim teşekkür ederim ben de evden çalışıyorum ama bu bile zorluyor arada bilgisayar başında uyuyakalıyorum 😂
2bebisannesyim iromela kız valla ben normal ev temizliği bile yapamayiyorum uzun aradan sonra bugün yemek yaptım eşim çok mutlu oldu anlatamam
selinay-y seydanurdemir merhaba Selinay bende 25 yaşındayım ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 5 ay önce bebeğim 6 haftalıkken kalbi durdu maalesef şimdi 10+6 haftalık hamileyim şükür sağlıklı ilerleyen bir hamileliğim var doğum 3 Eylül görünüyor inşallah sağsalim hayırlısıyla kucağımıza alırız 🌸🌸🫶🏻🙏🏻
UmutluYasam 2bebisannesyim 9+2 hafta olduk bizde haftaya cuma günü randevum var araştırıp gelin dedi sekreteri yine doktorda anlatacakmış çevremde çoğu kişi yaptırdı
Ayla53 Bizde 9+2 hersey mevcut halsizlik yorgun günlük uykusuzluk dünyam karişmiş yemek yemek istemıyorum değişik yanii 😔😔
iromela Bulantı için doktor hap verdi işe yarıyor kızlar her yediğimi çıkarıyordum dün biraz yiyebildim sonunda. Çok bulantınız varsa doktora bi sorun derim
2bebisannesyim UmutluYasam iki hafta sonra kontrol dedi o zmn konuşurum biraz degelerim yüksekti onlara konuşunca sormayı unutum
2bebisannesyim UmutluYasam tsh değerim çok yüksek 21.79 düşük tehlikem var umudum allahtan ins bisey olmaz