Selamlarr💕 bende 29 yasındayım ilk gebeliğim düşük oldu malesef şimdi tekrardan hamileyim hamdolsun 5+1 çarşamba günü randevum var bakalım 🥰 umarım hepimizin süreci sağlıklı sıhhatli geçer ve kolaylıkla bebeklerimizi kucaklarımıza alırız🌸 belirti olarak ne hissediyorsunuz? Ben de şu an bel ağrısı kasık ağrısı gaz sancısı gibi ağrılar var mide bulantısı falan yok 🫣