Kızlar merhaba, bende 31 yaşındayım ve ilk gebeliğim. Şu dakikalarla birlikte 5+3 olduk bizde ☺️ geçen hafta içerisinde doktora gittiğimizde keseyi görmüştük. Cumartesi tekrar randevumuz var. Bakalım bizleri neler bekliyor 🥰 ilk gebeliğim olduğu için hiç bir bilgim yok, tavsiyeleriniz şunları al bunları yap dediğiniz şeyler varsa duymayı çok isterim. Herkese kolaylıkla, sağlıkla güzellikle bebişlerimizi kucağımıza almayı diliyorum. 🥰🥰