Iremorhan123 esra_1309 oğlum şimdiden kardeş diyor inşallah sorunsuz devam eder. Artık dört duvar arasında çocuk büyütüyoruz tek arkadaşları kardeşleri oluyor o yüzden daha erken bile kardeşi olsun istiyordum şimdiye nasipmiş.
iromela seydanurdemir seydanurdemir ben de henüz doktora gitmedim sadece evde gebelik testi yaptım ve 7. haftayı bekliyorum gitmek için. İnanılmaz heyecanlıyım keseyi bebeği kalp atışını görmek için. İnşallah güzel sonuçlar alırız 😍 Hiç midem bulanmıyor ama aşırı uykum var sürekli uyumak istiyorum ve kasık batmaları bel ağrısı var, sizde belirtiler nasıl?
seydanurdemir iromela Belirti bugün itibari ile sanki kalmadı gibi bende ya. Sadece çok değişken inişli çıkışlı ruh hali var. Her şeye normalinden daha fazla tepki alınganlık gibi. Her gün farklı bir şey oluyor ya da ben kendimi fazla dinlediğim için bana öyle geliyor
yaseminkarakus0728 seydanurdemir son adet tarihime göre 5+1 haftalık hamileyim. 7 ocakta 102 çıkmıştı beta 12 ocakta 1819 çıktı. 15 Ocak persembe de yani 5+2 de doktora gidicem çünkü kese gozurkurse kan sulandırıcı iğne ve hapa başlamam lazim
seydanurdemir yaseminkarakus0728 Sağlıkla dünyaya gelsinler inşallah 😊 kan pıhtılaşması gibi bir durumunuz mu var
iromela seydanurdemir bugün ben de öyle hissettim, hala doktora gitmediğim için emin de olamıyorum. Yalnız değilsin yani 🩷 Bence biz sürekli kendimizi takip ettiğimiz için böyle, güzel günler yakın inşallah 🤲🏻
saboz Merhaba, ben de 4 yıldır evliyim ama çocuk sahibi olmak beni korkutuyordu bu kararı alabilmem uzun sürdü :) şimdi 34 yaşımdayım ilk gebeliğim 6+4. Herkese sağlıklı bir hamilelik süreci diliyorum
sedapk Merhaba bugün bebeğimin kalp atışıni dinledim darısı bekleyen annelerin başına. Yaşım 32 bı tane de 3 yaş kızım var. Vala ikinciyi yaptık ama ayvayı yedik gibi de bı yandan 🤭🤭
seydanurdemir sedapk Merhaba ne güzel maşallah 😇 evet zor oluyor ama en azından yalnız kalmamış oluyor kardeş önemli inanın kavga da etseler birbirlerine can yoldaşı oluyorlar aralarında anne babalarıyla olandan çok daha farklı bir bağ oluyor
dilaraat Kızlar bir sorum var. Kan tahlili verdim. Eşim de ben de rh+ olmamıza rağmen indirekt coombs pozitif çıktı. neden olabilir? bunu yaşayan var mı?
Iremorhan123 Dün 6+0 kese gördük vajinal 5 mmcik 10 gün sonra bebeğe bakalım dedi. Kalp atışını duyamayabiliriz dedi.
syma1234 seydanurdemir merhaba. Ben de şeyma 35 yaşındayım. 3.5 yıllık evliyim. ilk çocuğum olacak inşallah 5+2de beta 3500 le öğrendim. Doğum 19 eylül görünüyor. Henüz doktora gitmedim 7.hafta gibi gidip kalbini de duymak istiyorum ☺️
seydanurdemir syma1234 Hoşgeldiniz aramıza buradan gelişmeleri yazarız birbirimize destek oluruz inşallah 😊