Ben şimdi katılıyorum yeniiii 25 yaşındayım 8 aylık evliyim adetim en sonki başlangıç günü 15 aralık pazar günü ögrendim ve meraktan kan verdik beta 179,5 çıktı regli tarihine göre hesaplarsak 4+1 oluyorum bugün doktor muaynemde rahim kalınlaşmış kendini hazırlıyor dedi yarın tekrar beta vereceğim sadece sizlere sormak istediğim akıntınız var mı normal mi birde kasıklarımızda ağrı