seydanurdemir merhaba :) Üçüncü gebeliğim, ilki düşük olmuştu. Şuan 2 yaşında bir oğlum var. 6+4 haftalık hamileyim. Doğum 3 Eylül gözüküyor ama oğlum sezaryendi, ben bunun da ağustos sonları gibi doğacağını düşünüyorum. Çocukla hamilelik çok zor bir şeymiş :)