Merhaba ben de İrem, evde test yaparak öğrendim. Bugün 5+1 olduk 💞 önceki gebeliğimde tam 1 sene önce 9 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj olmuştum. Çok zor günlerdi o yüzden çok korkuyorum. Henüz doktora gitmedim. 7 hafta olunca gitmeyi düşünüyorum inşallah güzel haberler alırım ve sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz💕