Merhabalaar herkes sağlıcakla bebişini kucağına alsın inşallah🥹 ben de 27 yaşındayım, 3 senelik evliyim. 5 aydır istiyorduk istediğimi ilk ay kürtajım olmuştu, bu ay da hamile kaldım🥲 bugün 4+4 görünüyor ve 5 ocakta 160.7 beta ile öğrendim. Doğum da 12 eylüle gözüküyor nasipse🥹 inşallah keseyi görüp kalp atışını duymak da nasip olur sağlıkla hepimize🤍