Ben de en son 7 hafta da gittim doktor 12 hafta da çağırdı ikili tarama ve fetal dna için düşün karar ver geldiğinde konuşalım dedi. İkili tarama için net sonuç vermiyor diyorlar fetal dna daha güvenilir ama ben yaptırmakta istemiyorum ya çok evhamlı biriyim doğuma kadar kendimi yerim diye korkuyorum rabbim hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin sağlıkla kucağımıza alalım