smkrky ben şöyle düşünüyorum tamamen kendi fikrim. Ben kan vs verip riski değerlendirmek istiyorum. Eğer ki risk oranım yüksek ise fetal dna testi yaptırırım. Allah korusun bir terslik çıkarsa bebeğimi aldırmayı düşündüğümden değil ama lohusa psikolojisi ile böyle bir durumu kabullenmeye çalışmaktansa kendimi doğmadan önce hazırlamak isterim. Ama direkt fetal dna da yaptırmıyorum yaşım genç olduğu için risk düzeyimin düşük olduğunu düşündüğümden. Ama amniyosentez vs yaptırıp bebeğimi riske atmaktansa fetal dna veririm eğer ki risk oranım yüksek çıkarsa diye düşündüm. İlk kızımda risk oranı düşük çıkmıştı. Şimdi yine direkt ikili tarama olarak yöneldim. 12 martta randevum 12. Haftada oluyoruz. Bakalım nasip hayatta her şey.