Kitappsever_1 kaderrr3 evet başta kusma oldu ama kısa sürdü ama şuan tekrar başladı mide bulantısı var sürekli tansiyon var gebelik kolestazi var çok yorgunum 🥲
betealt kaderrr3 yaa benim de oğlum 28 aylık oldu bugün. 21 haftalık hamileyim. Beraber güzelce büyürler diye umuyorum. Korkularım da var tabi ki ama yine de çok seviniyorum
borulcem kaderrr3 tam başladığım yerdesin doğumuma çok az kaldı ilk öğrendiğimde 14 aylıktı kızım şuan 36 haftalık oldum zamanla kaygılar geçiyor ama deneyimlemeden de bilemeyiz Rabbim yardımcımız olsun evlatlarımıza yetebilelim inşallah 🤲🏻💓
borulcem kaderrr3 zamanla bıraktırdım ben bi anda kesmedim ne o üzüldü ne de ben 😊 bu süreçte odasını ayırdım tuvalet eğitimini tamamladım
kaderrr3 kizinaasikanne bence öyle yani hem tecrübesizilk olmuyor daha tecrübeli oluyorsun birlikte daha iyi daha kolay gibi düşünüyorum
kizinaasikanne kaderrr3 Olabilir kardeşler beraberde vakit geçiriyorlar ebeveynlere zaman kalıyor gibi 😊
nursemaa_1 kaderrr3 bende bı kizim şimdi 2 yaşında diğerine de 13 haftalık hamileyim yeticegime inanarak yaptım ha doğurduktan sonra diğeri bebek çok bı eziyeti olmicak biraz sürünme aşamasında diğer kızım kiskanmazsa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum rabbim gönlümüze göre versin inşallah güzel güzel yete yete buyuturuz
kaderrr3 nursemaa_1 inşallah ben de şuan o kafadayım zaten emzir gazını dazını çıkart ilk 3 ay 4 ay rahat rahat geçer diye düşünüyorum sonrası Allah Kerimdir
Semilk05 kaderrr3 bence bu ilk çocuğun ne kadar büyük olsa da düşünce o oluyor kızım 3 yaşında 12 haftalık hamileyim bende aynı kafadayım
tugba3727 Kitappsever_1 bende 38 hafta gircem bazen ağrım oluyor zorlanıyorum ama dinlenince geçiyor şükür
hanimhanimcik Ben bilerek biraz açtım arayı 4 yaşında evladım var şimdi 12 haftalık hamileyim, ama 3. Olursa 2 yaş aralığı bırakmayı düşünüyorum çünkü eski enerjim olmazsa diye biraz korkuyorum hazır gençken onlara vaktimi sevgimi vermek istiyorum