nazarsalcan Benimde 15 aylık oğlum var 25 haftalık hamileyim bazen oğlum öyle zorluyoki ev işleri yemek ve yerinde hiç durmayan bı çocuk çok bunaliyorum ikisine nasıl bakicam diye ama vardır Allah’ın bı bildiği diyorum Allah hepimize yardım etsin 🤲
kaderrr3 nursemaa_1 inşallah ben de şuan o kafadayım zaten emzir gazını dazını çıkart ilk 3 ay 4 ay rahat rahat geçer diye düşünüyorum sonrası Allah Kerimdir
nursemaa_1 kaderrr3 Allah yardım eder inşallah bı yanım korku bı yanımda aman nasıl olsa buyuyolar birbirilerine alışmaları hem kolay olur hemde beraber büyürler diye düşünüyorum inşallah öyle olur
zuloss kaderrr3 kızım iki buçuk yaşında suan 18 haftalık hamileyim kardeşi olduğunda üç yaşında olacak ona rağmen ben de yetersiz hissediyorum ama Allah kimseye kaldıramayacağı şeyi yüklemez o yüzden çokta güzel hakkından geleceğiz güzel anne 💕
2bebisannesyim kaderrr3 oglum 3 buçuk yaşında daha yeni gebeligimi ogrendim 5 haftalık olmak üzereyim ama isteyerek oldu bi yandan da acaba ben yenebilecek miyim nasil olcak diye düşünüyorum ama unutma ki her zorlukla bi kolaylık gelir Allah bize kolaylık verir içini rahat tut
Kitappsever_1 ervanil aboww olsun ya ikiz gibi büyürler Allah’tan benimki yürüyor taşımak zorunda kalmıyorum gerçi evden hiç çıkamıyorum Allah yardım eder ya sağlıklı olsunlar yeter
ervanil Kitappsever_1 sorma canım benimki emekliyor sürekli peşinden koşuyorum. Birde belimden ayaklarıma atan bir ağrı var adım atmakta zorlanıyorum Allah yardımcımız olsun 😅🤲
ervanil Kitappsever_1 evden çıkmak mı? Tam bir hayal oldu bizim için. Çıkmak zorunda kalınca bir gerginlik basıyor beni çıkıp dönene kadar perişan oluyoruz😅
Kitappsever_1 ervanil aslında ben sancılar yüzünden çıkamıyorum bide hava soğuk artık yaklaşık 3 haftadır griple uğraşıyoruz ztn en iyisi ev ya kafa rahat
ervanil Kitappsever_1 sorma ya bu illet salgın mahvetti bizi 2 ayda 3 defa geçirdim bitmiyor bitmek bilmiyor. Tam iyileşiyorum diyorum çocuğa bulaşıyor. Kısır döngü devam ediyor. En son doktor tavsiyesiyle mecburen antibiyotik kullanmak kaldım.