kaderrr3 Benim de 14 aylık oğlum var 17+4 hamileyim henüz cinsiyeti bilmiyoruz 😄 açıkçası ben zaten çocuğumun tek çocuk olarak kalmasını istemiyordum kardeşi olmasını çok istiyordum bence her şey tam zamanında oldu evet bazen çok yoruluyorum özellikle de oğlumun geçmeyen ağlama krizlerinde resmen hayatı sorguluyorum nasıl yapacağım iki bebekle diye ama sonra diyorum ki oğlum da 20 aylık olucak kardeşi doğunca eminim biraz daha rahat ederim. Allahtan oğlum beni öyle yormuyor yemesi içmesi konusunda sadece bazen uyku konusunda yoruyor o kadar. Onun dışında çok hareketli ama öyle bi yaramazlığı yok. Hem bence aralarında az yaş farkı olması bir yandan büyük rahatlık. Eğer araları daha fazla olsaydı tam rahata ermişken bir daha aynı şeyleri yaşamak daha da yorucu olurdu. Hazır bu düzene alışmışken doğurmak daha kolay geliyor bana.