yurdgul yaa🥺 inşallah bebişini sağlıcakla al kuzum kucağına 🤲❤️ hayırlısıyla sağlıcakla kavuşalım evlatlarımıza inşallah🤲 çok haklısın kuzum dinlen bol bol. Bakalım ben de 33+1 de ilk kez nst ye gireceğim, sonra da muayene. Doğum şeklini konuşur sanırım doktor artık🥺