Burcu006 penbe_karisi ilk hamileliğimde böyle değildi ikinci gebeliğim daha zor geçiyor ağrılarım erken başladı
penbe_karisi Burcu006 ayy evet benimde ilki baya rahatta asla bel ağrım yoktu bundaa baya yıprandım ben ya
asil15 penbe_karisi bende inşallah gelsin basliycam önce oğlundan kalanlarla ona göre eksik tamamlarım bir kaç takım aldim
Gamzecnar Bende şubat annesinin kısmetse 6şubatta ikinci evladımı alıcam kızıma oğlum altı yasında unutmuş hamılelıgı dogumu sezeryan olucak korku panık heyecan hepsı var ve hıc bısey hazırlamaya baslamadım 🙂rabbım hepımıze hayırlı doğumlar nasıp etsın 🤲
penbe_karisi Gamzecnar ayyyy kizz hazirlasanaaaa beni niye böyle telaş sardı 🥹🥹🥹🥹oyy maşallah evet bende hamileliği unutmuşum
Gamzecnar penbe_karisi planlı sezeryan olucak ya zaten aldıklarımı hep yıkayıp dolabına yerleştirmiştim bitek bavul hazırlancak ondan rahatım heralde
meltemerennn penbe_karisi bana şey dedi anne Sezeryan ısrar etmezse 20 şubatt gibi düşün dedi e Sezeryan olmazsa. Normal doğumun o tarihte olacağını nerden biliyor
Sevo36 penbe_karisi benimde son 31 günüm var 13.de kontrolüm var daha ne gün ne nst girdim bakalım muanesinde ne dicek bende sezeryan olucam şubat 2 olsun istiyorum ama bakalım doktor ne der 😊
Meridaily penbe_karisi daha kıyafetleri yıkamam lazımm😅 ev temizliği var, ay kuzum nasıl yetişecek bilmiyorum iyice de ağırlaştık😅
elif457_ penbe_karisi bende bugün 33 haftalık oldum kıyafetler yıkandı ütülendi yerlesti 1 hafta sonra doktor kontrolüm var ondan sonra da beşik kurulumu valiz hazırlığını yapıcam herseyimiz tamam zaten bi hediyelik süs yaptırıcam o kadar
Sevo36 penbe_karisi inşallah ocakta istemiyorum gelsin tam şubat başı 2 olsn istiyorum bakalım kızcemiz erken süpriz gol atmasa doktorda normal karşılarsa ocağı kapatalım 😀😀
elif457_ penbe_karisi ben yatak odama ahşap beşik aldım TV odaya ufak anne yanı gibi yatağımı cevirmem lazım beşik koymak için kocamın keyfini bekliyorum
penbe_karisi Yazmelegi_ canım gittim bugün doktora nstde yalancı sancılarım çıktı 🥹🥹 gün hakkında ise 38 haftaya veriyorum dedi 🥹🥹20 subatt diyebiliriz 🥹🥹🥹 42 günümüz kaldı