Adada yaaaaa çok üzüldüm ben tuvalet konusunda sorun yaşamadım işte hiç kabız olmadım ona şaşırıyorum bir anda idrar yaparken gaz çıkardım snra yandı bikaç saat sonra oturamaz yürüyemez oldum ama diyorum ya sorun şu ki tuvalete çıkıyorum sonra kanamaya başladı doktor bi krem verdi 2 günde ağrısını hafifletti ama işte dışına parça sarktı oda hamilelikten sonra kimisi geçer diyor kimisi kalacak o parça diyor bilmiyorum umarım kalmaz çünkü afedersiniz tuvalete yaparken nekadar yıkasam da pis kalabiliyor bazen yani kusura bakmayın böyle detay yazdım ama