Mcan benimde aynı haftada biranda oldu çok fena ağırıyordu doktor proctor diye ilaç versi şükür tekrar içeri girdi ama hala ağrı yapıyor bebek baskısı ve kanızlık ekstra kötü yapıyor günde 7 kez 10 ar dakika ılık oturma ya da duşta su, zeytinyağlından çok Hindistan cevizi yağı daha iyi geliyor her tuvalet sonrası sürüyorum. Sabahları aç karna zeytinyağı içip kaynamış kuru kayısı. Bi de doktor vermese de burada araştırıp aselton krem aldım ilk iki gün onu da sürdüm acısını baya aldı ayrıca oturma minderi almanızı tavsiye ederim yada battaniyeyi ortası boş olacak şekilde yuvarlak yapıp onun üzerine oturabilirsiniz. Birçok kişi de oluyormuş maalesef korkmamaya çalışın 🙏🏻