Mcan Hanim123 doğum yapmadım henüz 37. Haftama girdim 14 şubatta kısmetse doğumum dıştaki parça yok yuvarlak değil.içi kan olupta ara ara patlayan hiç duymamıştım😟 bende kanama çok az oldu ama snrasında iltihap aktı mesela
aslmoms Anestol alın sürün bana dua edin hep söylerim. ilk hamileliğimde yaşadım. sarıda bir merhem vermişlerdi onun ismini fln hatırlamıyorum. ama Anestol ve o sarı merhemm ile ben tamamen kurtuldum.
Mcan aslmoms vallahi bi ilaç yazdı doktor hemen kullandım ağrısını falan hemen geçirdi ama meselsef o parçalar dışarıda duruyor hala umarım geçer
Hanim123 aslmoms Anestol Ve Progtolog Sürüyorum.Sadece Ağrıyı Alıyor Hafif Şişlik Orada Kalıyor Ama Tamamen Geçirmiyor.
Mcan Hanim123 yok benim ağrım kanamam 1 hafta sürdü sonra geçti ama o dışataki parçalar duruyor 37. Haftama girdim baskı arttığı için olmuştur geçer diyorlar umarım geçer
Hanim123 Mcan Dıştaki Parçalar Bende De Var.Mesela Kabızlık Nedeniyle Tekrar Çıkıyor Kanarsa İniyor.Doğum Sonrası Geçse İyi Olur.
girlll Mcan bende de oluştu ve dışında bildiğiniz 3-4 tane meme var, kaç gündür şiş açısından bazen oturamıyorum 😭 umarım vajinal doğuma engel değildir….
ilknrkaraa girlll @Hanim123 kızlar aloe vera çiçeği var ya ondan kesin parçayı dik koyun yeşil bi sıvı akacak ondan sonra içini açın o bölgeye sürün. Hem uyuşturuyor hem de geçiriyor ne kadar sürebilirseniz sürün gün içerisinde hemen etki ediyor
Mcan Hanim123 şuan 37+3 gebeliğim apse yapınca ne oluyor umarım geçer doğumdan snra 😔 ilaç olarak procto glyvenol diye bişey verdi dediğim gibi ağrısını iltihabını hemen aldı ama o parçalar duryor yani kabıx falan da hiç olmuyorm çok ilginç
Hanim123 ilknrkaraa Bende Ki Meme Gibi Değil İçi Pıhtılı Yuvarlak Kremle İniyor Sonra Tekrar Şişiyor.