bebecim 1ogrencianne bebeğe geçer diye önemsiyorlar inşallah düşer de ilaç kullanmamıza gerek kalmaz içimiz dışımız ilaç olacak artık
Fatmanur_0416 meinbaby_ hemen gidip baktırman lazım benim de 2.trimesterde çıktı büyük ihtimalle ilaç başlayacaksın inşallah hemen düzene girer büyük ihtimalle seni dahiliyeye yönlendirecek onlar da ilaca başlatıyor zaten düzenli kullanır her ay kontorle girersen inşallah normale dönecektir
plnkrc bebecim ben sağlık ocağında vermiştim 4.8 çıktı başka hastaneye gidip tekrar test yaptırdım bu defa 1.5 çıktı sağlık ocağı yanlış çıkartmış ve ilaç kullanmak zorunda kalacaktım sağlık ocağında yaptırırsanız bir daha düşünün derim artık yaptırmayacağım
bebecim plnkrc bende sağlık ocağında yaptırdım yaa dahiliyeye yönlendirdi o da sonuca bakıp yarım tablet şeklinde ilaç başlattı , siz aynı gün mü kan verdiniz başka hastaneye ya da değeriniz düşmüş olabilir mi
nazerdaltoprak bebecim ben de aynı durumdayım beta 217 tsh 3.46 doz arttırdı ayda bir kontrole gitmemi önerdi yurtdışında yaşıyorum türkiyede öğrendim hamileliğimi 2,5 altı olması gerekirmiş ilk üç ay mutlaka görünün
nazerdaltoprak Bebeğe geçer gibi bir durum yok zeka olarak etkiliyor gelişimini de lütfen ilaç verdiyse kullanın hamilelikte önemli Allah korusun düşüğe bile sebep olabilir
plnkrc bebecim bence olur çünkü bana bunu söyleyen dahiliye doktoruydu sağlık ocakları laboratuvarları yanlış çıkarabiliyor tekrar kan verin dedi ve doğru çıktı 4.8 tsh değeri 1.5 çıktı
bebecim plnkrc Dahiliye benden kan istemedi direkt e nabızdan sonuçlara baktı. 1.5 olunca da düşük olmuyor mu ama
beyzatrkglu nazerdaltoprak benimde bugün kese göründü 5+4 teyiz tsh 5,86 çıktı yarın dahiliye gidicem ilaç başlıcaklar 😢