beyzatrkglu nazerdaltoprak benimde bugün kese göründü 5+4 teyiz tsh 5,86 çıktı yarın dahiliye gidicem ilaç başlıcaklar 😢
Adada yeliz1923 merhaba düzelir 1 aydır ilaç kullanıyorum yarım kutuyu bitirdim bu gun dahiliye randevum var kan vericem bakalım . İlacı düzenli içince biter geçmiş olsun
nazerdaltoprak Düzelir arkadaşlar sabah uyanır uyanmaz için ve yarım saat bir saat bir şey yiyip içmeyin düzenli içmeye gayret edin düşer inşallah 🙏🏻