Bende 10 yıldır hipotiroit hastasıyım. İlaçda kullanıyorum. İkinci gebeliğimde tsh 9.5 oldu şuan 10 haftalık gebeyim endokrin doktorum bu yükselişi hiperemezise bağladı çünkü kusmalarım yüzünden 9 gün hastanede yattım. Şuan 150 levetron kullanıyorum bu hafta bende kontrol tsh baktırıcam.