hayirlisi06 benim de cuma sezeryanım var. Doktor kayısı asla kayısılı hosaf meyve suyu vs kullanma, elmalı üzümlü gibi başka meyveli hosaf ya da meyveli suyu içebilirsin dedi bana. Bir de ilk sezeryanımda kolumdaki aparattan dolayı gecelik giyerken zorlanmıstım bu sefer en bolundan aldım geceliği. Yürürken bi solda bi sağda biri olsun kolunda ilk kalkısta basım döndü düşecek gibi oldum iki kişi zor tuttu.