Allah nasip ederse cuma doğumum var sezeryan olacağım
İki doğumum normaldi
Evet dogumlar zor olabilir sonrası öyle güzel öyle rahattı ki…
İlk kez sezeryan olacağım (ters ve ikiz)
Çok korkuyorum
Tecrübeli anneler nelere dikkat etmem gerek
Şunu da yapsan daha kolay olur dediğiniz birsey varmi?
Doğumdan sonra hemen yemek yeniyormu😐
9 ay boyunca ağzımda acı tat ile savaştım onun için tadıyla yemek yemek istiyorum 🙄
Onun dışında emzirmek falan zormu oluyor?
Kahve aldım yanıma
Kayısı hoşafı alicaz inş
Kilot bez aldım
Başka da aklıma gelmiyor
Sizden dua istiyorum 4 çocuk annesi olacağım hersey kolay ve rahat geçsin bebeklerin kuvez süreci olmasın az da toplu dogsunlar nolur Müslüman kardeşinize dua edin