fb9706 elhamdülillah maşallah hersey güzel geçti henüz çıkmadık ikizlerin birinin kan şekeri düşük diye yarına kaldı
Onun dışında süreç güzeldi
Anastesi doktoru Aslıhan hanım harikaydı
Bulut hocayı söylememe gerek yok gerçekten sürec güzeldi maşallah.
Ama süreci şimdi merak ediyorum iki bebek dha şimdiden yoruyor Allah yardım etsin