ilaydadgnn benim düşüğüm biraz uğraştırıcıydı önce kürtaj oldum temmuzda sonra 20 gün sonra fark ettik ki parça kalmış parçayı parça için tekrardan kürtaj yaptı lar sonra adet olmayı bekledim ilk adetim yani İlk kürtajımdan 2 ay sonra oldu hatta 2,5 aydı belki de kürtajdan 4 ay sonra denedik işte 2-3 ay olmadı bu ay tuttu ama doktorumuz 1 veya 2 adet gördükten sonra deneyebilirsiniz diyordu