Birrrcan niye bu kadar herşeyden evham yapıyorsunuz? Korkmayın dua edin sabredin bekleyin. Doktor bilir en iyisini. Endişelerinizi doktora danışın. Betanız gayet iyi artmış sağlıklı gebelik gibi duruyor. Ama herşeyden bi endişe çıkarmayın lütfen stres ve telaş çok zararlı☺️