Birrrcan Kızlar ilk defa Beta sonucu vererek gebeliği öğreniyorum adetimin 2 .günü kan vermiştim Betam 231 çıktı bugün tekrardan verdim artışı takip etmek için nasıl sizce sonucum
Birrrcan Rumsamut teşekkür ederim peki nasıl bir değer hani düşük mü öğrendim ortamı nasıl yani daha doktora gideceğim
Rumsamut Birrrcan Hiç düşük değer diye düşünmeyin gayet güzel artmış. Önemli olan kaçla öğrendiğiniz değil çünkü beta 5üstü değer pozitif demek yani 5le de öğrenen var. Önemli olan değerinizin düzenli artması. Doktor kontrol edecektir zaten. Umarım bebeğiniz sağlıkla büyür😍
Birrrcan plnkrc inşallah güzel ilerler sonuçlar adet olmam gereken gün 3 gün hafif lekelenme yaşadım durmuş şimdilik o korkuttu beni değere göre hareket edecem artık
Birrrcan Aysetuzlu ayy çok heyecanlandım inşallah sağlıklı ilerler🥹 7 ay önce bir düşüg olmuştu korkuyorum o yüzden
Birrrcan Aysetuzlu bunu cuma günü vermiştim bugün şimdi tekrar verdim yarın çıkacak bakalım inşallah artmış olur
Birrrcan Aysetuzlu dün ki verdiğim açıklandı 1049 çıktı ilk betamda 231 di üç gün arayla böyle olmuş sonuç
Aysetuzlu Birrrcan Korkma canım kötüyü getirme aklına bende bir boş gebelik yaşadım kürtaj oldum Allah’ın izniyle güzel ilerler sonucun 😍
beyzaygun Ben de çarşamba günü âdetten bir gün önce verdim 189 çıktı âdetin birinci gecikmesinde yani iki gün sonra tekrar yaptım 436 çıktı