athena1 şafak gibi gün sayıyorum bende nasipse heralde tahminimce göre benimde ocak sonu şubat başı gibi sabah doktora sorucam bilmiyorum ama sanki günler hiç geçmicek gibi geliyor az zaman ama geçmiceğine inanıyorum gibi Allahım bir doğursak kendi bedenimize dönsek organlarım oksijensiz kaldı artık 😀😀