Iremsel_ athena1 uygulamaya göre son 10 ama hiç gelesi yok sancılarım var düzene girmiyor 1 haftadır sancıyla geziyorum her tuşa bastım bizim kız çok nazlı çıktı 😮💨🥲
athena1 mervemirza338_ ben 30+1 sanki böyle erken değilde ne bileyim 37de doğuracakmışım gibi hissediyorum.Uygulamaya göre 40-41. Haftalar 68 gün kaldı diyor sanki bi 3 hafta erken olur gibi o kadar beklemek çok zorrrr😅
Busraaaakkk athena1 Doktorun ile hiç doğum süreci hakkında konuştun mu canım haftan tam kaç bu arada? Bizimki her şeyi bana bırakıyor asla yardımcı olmuyor tek dediği şey normalin zor olduğunu söylemek
mervemirza338_ athena1 evet beklemek gercekten cok zor sag salım bı yavrularımızı kucagımıza alsaydık allahın izniyle rahatlayacagız normal mi sezeryan mı olucak sizin