athena1 Arkadaşlar doğumuma kaç gün kaldı neye göre hesaplayacağım ?Mesela 74 gün kaldı bu 40 haftalığa göre mi diyelim ki ben 37 haftalık doğum yapıcam ne zaman belli olacak ?Gerçekten gün saymak çok heyecanlı 🤩
DamlaAcar0701 athena1 uygulamaya pek bakma ben öylesine bakıyorum buraya. Bebeğin duruşu ve ikinizin sağlığı açısından ne zaman doğruysa o zaman gelir .
7213 athena1 uygulamaya göre son 51 ama sezeryan olucam ayrıca serklajlıyım ne olur ne zaman gelir bilmiyorum
Elovee Sezeryan olcaksaniz 38 olarak hesaplayın normal doğum olacaksa da 40diye düşünün. Ama hergün hazırlıklı olun. Ben 36da gittim gün almaya ne yaptıysam gün vermedi😂 1 hafta sonra gün vercem dedi. Tabi benim gece suyum geldi 😂😂😂
athena1 Elovee 37.gafta normal yapayım of çok sabırsızım.Aynı zamanda sezaryen olamayacak kadar çok korkağım😬
athena1 Mizgin2020 yok ya ben çok takıntılıyım galiba gün saymaktan geçmiyor ne yapsam bir süre uygulamayı silip görmezden mi gelsem acaba😁😂
Elovee Yaaa bende normal doğum yapamazdım asla o kadar korkuyordum suyum geldi panik atak geçirdim korkudan düşün😂 ve 2 saate yakın geçmedi titremem. Bebegim kucağımda emziriyordum hala titriyordum😂😂 iyi ki sezeryan oldum ben 🙏🙏
Mizgin2020 athena1 benm uygulama eski telde foruma da genelde tarayıcıdan girdigim için pek aklıma gelmiyo bakmak srada baktigim için geciyo herlde
dilaraacet athena1 şafak gibi gün sayıyorum bende nasipse heralde tahminimce göre benimde ocak sonu şubat başı gibi sabah doktora sorucam bilmiyorum ama sanki günler hiç geçmicek gibi geliyor az zaman ama geçmiceğine inanıyorum gibi Allahım bir doğursak kendi bedenimize dönsek organlarım oksijensiz kaldı artık 😀😀