Senacanblt_ Seyma190623 evet evet sen başla hurmayı gnde kaç tane yiyorsun bende bu hafta alıp yemeye başlayım diyordum bakalım benim kontrolüm de yarın ne durumda
ikiprensesannesi___ deletedmom43191 bebeğim işlerim uzun sürdü ağrılarım başladı eve gidiyorum mağaza falan gezmedim Trendyoldan halledecem
Seyma190623 Senacanblt_ ya öyle her günüm birbirini tutmuyor bazsn 2-3 tane bazen 5-6 tane. Haber ett canım bakalım senin bebiş nasıl gelmek istiyor mu 😂 kilosu 3080 olmuş boyu 50.5 cm demişti doktor senin bebiş nasıl giidiyo
Mapiamapia mehmel54 cok erken degilmi dpgum icin şimdiden ne gunu alıyorsunuz sezeryan mi?bilmediğim için soruyotum
mehmel54 Mapiamapia sezaryen günü evet ama gün verilmedi daha biraz erken evet gelişimi durmuş bebeğin cuma günü tekrar bakılacak işlemleri başlattık bakalım nasip
ikiprensesannesi___ deletedmom43191 daha hastanedeyim gün aldım ama bir hafta sonra tekrar gel dedi tekrar bakalım şimdi sezeryan hazırlığı için kan verdim EKG çektirecem
ikiprensesannesi___ senemyetis inşallah herşey yolu’ndadır Rabbim sağlıkla vaktinde kavuşmayı nâsip etsin inşallah herşey yolundadır🥰
ikiprensesannesi___ miniminnacikk a nice mutlu yılların olsun iyiki doğdun o zaman 😍😍çok şükür sağlıkla gelsin bebişinde
ikiprensesannesi___ eslem2121 gün aldım bebeğim 😍🥰22 ocak inşallah paşama kavuşuyoruz Allah’ın izniyle 😍
penbe_karisi ikiprensesannesi___ oy oyyyy gözün aydinnn aşkım darısı banaaa bende bu cuma gidicem inşallah banada gün verir
deletedmom43191 ikiprensesannesi___ ya ben cok anormalim dogum yapacak olanları ve minik bebegi olanları kıskanıyorum 😔😔😔 minik bebek sevmeyi özledim ya 🤣