Senacanblt_ Seyma190623 oo senin bebiş benden de erken gelicek gibi squat hurma merdiven kaldırım hepsini yap
Elsanur ikiprensesannesi___ geldim her şey normal haftaya gel dedi. Bebeğim hep 1 hafta 10 gün geri çıkıyor ya
busra34__ ikiprensesannesi___ ayy gün alabildin mi hayırlısı olsun benim daha görüş gününe var ya 30 ocakta gidicem😓
ikiprensesannesi___ QueenBahar_ inşallah versin bugün başlarım zaten ama vermez gibi bir his var içimde
ikiprensesannesi___ deletedmom43191 daha hastanedeyim gün aldım ama bir hafta sonra tekrar gel dedi tekrar bakalım şimdi sezeryan hazırlığı için kan verdim EKG çektirecem
senemyetis Çarşamba sabahı 12+0 olacak bebeğim 🌸 ikili taramamız var bebeğimide 1 aydır görmedim önceki gebeliğimden dolayı 12. Hafta travmam var tek duam sağlikli olması 🙏
ikiprensesannesi___ senemyetis inşallah herşey yolu’ndadır Rabbim sağlıkla vaktinde kavuşmayı nâsip etsin inşallah herşey yolundadır🥰
miniminnacikk ikiprensesannesi___ merhabalar bende bugün bebeğimle görüştüm hemde doğum günüm bugün 🌸🩷 normalde 30+1 doktorum bugün 1 hafta önden gidiyor dedi çok şükür iyiiii 🤲🏼🩷
ikiprensesannesi___ miniminnacikk a nice mutlu yılların olsun iyiki doğdun o zaman 😍😍çok şükür sağlıkla gelsin bebişinde
teraziela miniminnacikk Canım boyu kilosu ne kadar bende çok merak ediyorum seninle aynı haftamız günümüz benim görüş günüm haftaya Salı🙏
ikiprensesannesi___ eslem2121 gün aldım bebeğim 😍🥰22 ocak inşallah paşama kavuşuyoruz Allah’ın izniyle 😍