zynp92 Cimcime30 rabbim en kısa sürede sana nasip etsin dualarımdasin inşallah sendede vardır umudunu yitirme
zynp92 Cimcime30 ilk ikisi iki üç gün önce yapmıştım birini sen yao demiştin silik çıkmıştı en altikini bugün yaptım
zynp92 Cimcime30 yok canım resim kaynaklı belki öyle gözüküyor ama baya silikti hata çok üzüldüm kesin yoktur dedim bugünkü baya belirginlesti
zynp92 Cimcime30 o yüzden terkar bak sende takip et ben yinede çok umutlanmak istemiyorum yarın tekrar yaparım gebelik testi
zynp92 Cimcime30 yok canım pik kadar koyu değil inşallah seninde vardır elinde varsa başka dene isterssn terkar bi
mislinakus zynp92 merhaba canım çizgi ilk bakışta görünüyor kan ver netleştir bence için de rahat eder kafan da şimdiden hayırlı olsun 🥰
zynp92 Cimcime30 Busranur_mnts Ftmn123- mislinakus Kızlar terkar yaptım başka posta attım bakar mısınız 🥰 mislinakus
barbies zynp92 hayırlı olsuuun gözüküyor 🌸 test güvenilir. Adet gününden önce kan testi vermeyin bence çünkü betanız düşük çıkacağı için 2 günde bir kan vermeniz istenecek buda sizi aşırı sitrese sokacak oyuzden bekleyin.🌸 gönlünüzce olsun
mislinakus zynp92 Ovulasyon testimi attım bak herkes illa pik olması lazım gibi konuşuyor ama bende bu şekilde öğrendim az da olsa koyulaşma olumlu sonuç oldu bende inşallah görsel yüklenmiştir
zynp92 mislinakus aynen bende öyle sandım önceki günler yaptım silik çıktı hata post açtım burda keisn yok dedim bugünde diğer günlere göre koyulasma vardı öyle şüphelendim sizede hayrlı olsun canım
zynp92 Cimcime30 evet bencede çünkü herkeste aynı yükselmiyor beta benimkide hala düşük bence benmkide pik gibi değil sene yaparsan haber ver mutlaka
zynp92 Cimcime30 belimde ağrı var kaç gündür kasıklarımda ağrı var şişkinlik göğüslerimde hassasiyet dolgunluk var leknemem vardı sefaf ta oldu kahverengimsk gibi de oldu