zynp92 Cimcime30 evet bencede çünkü herkeste aynı yükselmiyor beta benimkide hala düşük bence benmkide pik gibi değil sene yaparsan haber ver mutlaka
zynp92 Cimcime30 belimde ağrı var kaç gündür kasıklarımda ağrı var şişkinlik göğüslerimde hassasiyet dolgunluk var leknemem vardı sefaf ta oldu kahverengimsk gibi de oldu
zynp92 Cimcime30 var ama yinede hiç bunlardan şüphelenmedim çünkü adet öncesi yaşadığımız şeyler birde çok sık lavaboya çıkıyordum rabbim en kısa sürede sanada isteyen herkeese de nasip eyler 🤲 inşallah benmkide kesindir
gamzee7 zynp92 canım bende adetime 1 2 gün kala 29 aralıkta aynııı bu çizgi ile öğrendim kan verdim değerim 12 çıktı hayırlı olsun 😘
zynp92 Cimcime30 Busranur_mnts Ftmn123- mislinakus Kızlar terkar yaptım başka posta attım bakar mısınız 🥰 mislinakus