fztanne_ keleebeeekkk geçen cumartesi gittiğimde bu sonuç çıktı. 2 hafta sonra gel dedi. İğne kullanıyorum hemen başladık zaten. Umarım bi sıkıntı çıkmaz
keleebeeekkk fztanne_ bana 3hafta sonra gel dedi de özele gidicem dayanamıyorum bir kaybım olunca panik oluyorum ama içimden bir ses sağlıklı diyor
fztanne_ keleebeeekkk ayy benim de aynı şekilde biliyor musun. Sanki bu sefer bişey olmayacak gibi ama yine de dediğin gibi kayıplardan dolayı korkuyorum. Beklemek de çok zor
keleebeeekkk fztanne_ inşşallah sağlıklıdır inşallah bir daha bununla sınanmayız canım ya valla çok yıprandık
sidar623 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bn 4+4 teyim daha önce kalp atışını duymadım kürtaj olmuştum şimdi çok yeninden allahım nasip etti allahımdan hep sağlıklı diliyorum kalp atışına için daha çok haftam var ama yürüken bile korkuyorum hep
damla6565 sidar623 amin amin 🥹 ben ilk öğrendiğim günden beridir çok dikkat ettim ağır iş asla yapmadım sıcak duş almadım folik asitle falan çok dikkat ettim sağlıklı beslendim özellikler çok şükür ki bugün alttan da olsa kalp atışını duyduk çok dikkat edin Rabbim bebişlerimizi bize bağışlar inşallah
Birrrcan sidar623 benimde şu anda 5+3 sizinle aynıyız galiba bende geçen hamileleigimde kalp atışı oluşmamıştı ondan kürtaj olmuştum bunda çok korkuyorum
damla6565 keleebeeekkk kan uyuşmazlığı için de bir test var bir kan testi var onu istedi benden 10 gün sonra tekrar gideceğim o testin sonucuna göre iğne yapıp yapmayacağına o zaman karar verecekmiş
barbies damla6565 kuzum duydun mu karından duyulmadımı ya bende 6+3 te gdicem korkuyorum vajinal bkarsa diye
keleebeeekkk damla6565 bugün bende gidicem kalp atışına ama çok korkuyorum ya duyamazsam diye kalbim sıkışıyorrr
izel_iz barbies Bende 6+5im bugün devlette kalp atışını duyduk çok şükür. Karından duyduk hemde. Bence sende de duyulur diye düşünüyorum. Vajinal baktırmak istemiyorsan istemiyorum diye söyle bi kaç gün sonra tekrar gidersin
damla6565 barbies vallahi ben hiç korkmuyorum şahsen vajinal ultrasondan bir zararı olduğunuda düşünmüyorum açıkçası vajinal ultrasona bakar bakmaz kalp atışı duyuldu zaten 🤲 karından da bakabilirim ama vajinal daha net olur dedi iyiki de kabul etmişim içim rahatladı en azından ☺️
derya1993 damla6565 benimde sat 22 kasım bugün kanamam oldu progesteron basladı kese göründü ama kalp atışı için erken ddi