yesilgozluyum damla6565 siz tam benimle aynı şeyler yaşamışız beraberde hamile kalmışız bende düşük yaptım buda ikinci 🥺
keleebeeekkk damla6565 naptınnn gitmedin mi senle sat aynı olunca ona göre gitmeyi düşünüyorum kendiminki gibi heyecanlandım sana valla
fztanne_ damla6565 benim sat 26. En son 5+3te kese gördük 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi ama çok korkuyorum
keleebeeekkk fztanne_ ahhaha bende çok korkuyorum belki buraya 50kere korkuyorum yazdım inşallah duyarız sinirlerim bozuldu artık
fztanne_ keleebeeekkk ayy inşallah ya başka bişey yapasım gelmiyor burada bişeyler okuyup chat gptye yazıyorum sürekli