Yarın 6+2 oluyoruz ilk kez doktor kontrole gideceğim çok ama çok heyecanlıyım büyük bir ihtimalle keseyi net göreceğiz ama inşallah kalp atışını duymazsak bile doktor o kipırtıyı fark eder 🥹🧚♀️ gerçekten çok heyecanlıyım nasıl geçecek bu gece hiç bilmiyorum 😅 6 haftalık annişler gelin sohbet edelim siz de kalp atışını kesenizi falan gördünüz mü ya da ne zaman gördünüz 👼❣️