Deleted33000 bizdede gelen misafire böyle şeyler yapılır bende doğumum olduktan sonra görmeye geldiklerinde bı kahveyle asla ağırlamadim gün menüsü gibi gün menüsü çıkartmıştım hep yeri geldi annemde yardımcı oldu ama yaptıklarımdan hiç pişman değilim severim öyle güzel agirlamayi misafiri