Adada güzel dileklerin için teşekkür ederim canım ama bizim buraarda böyle büyüklerden de böyle gördük gelene yedirilir içirilir anlık gelene bile evde ne varsa konur yesin diye benim üçüncü çocuğum malum iş yükü de pratiklik de oluyor bu üçüncü çocuğumda hastaneden eve geldim diğer çocuklarıma sofra kurdum hiç destek olan olmadı 20 günlük lohusa iken bile 15 kişiyi agirladim alışkınım yani gelen de eli boş gelmez asla ya bebeğe hediye getirir yada para getirirler bizim burda