Mama_ustasi Deleted33000 Ne güzel baya güzelde bir menü hazırlamışsınız eminim çok güzel ağırladınız. Ellerinize sağlık iyi ki çiğköfte yapmadınız 😂😂
Mama_ustasi Deleted33000 aynen öyle valla misafir ağırlayacağım diye çok yorma kendini benim gibi bir tık üşengeç ol 😂
Deleted33000 Mama_ustasi yok kız ben duramıyorum işte yerimde bugünde arkadaşlarıma birer tepsi el açması börek yapıp ginderdim iki tepsi hiç yoktan iş çıkarıyorum kendime
Mama_ustasi Deleted33000 ooov baya yorulmuşsundur şimdi ben zaten doğuma az kaldı diye adımlarımı azaltım yemek felan anca yani sizdeki enerjiden bana lazım 😂😂
Deleted33000 Mama_ustasi ay doğumun yakınsa yorma sakın kendini canım o enerji sana doğumda lazım olacak zaten doğumdan sonra ister istemez enerjin olacak olmasada olacak😂😂😂