teraziela Ya öyle gerçekten hissetmek resmen veli nimet. İlk başlarda ben de çok aşağıda hissediyordum ama şu an biraz daha yukarılarda fakat çoğu zaman ayakları aşağıda oluyor, zaman zaman baskı hissediyorum 🥲 Öyle öyle canım, yeter ki iyi olsunlar. Hepsi gününde zamanında gelsin, sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻💞