teraziela çok geçmiş olsun canım 💐. Triodime bakıldı değerlerim normal benim. Yemeyince benim kilo vermem çok kolay oluyor çabuk veriyorum metabolizmam da hızlı ama ben çok iştahlıyım maalesef 🥲 tostu, makarnayı falan çok seviyorum. Hamur, börek, hamburger vs 😀 yemeyi aşırı seven biriyim 😓