Nerminakta ayy bende yaşadım çok zor benim bebeğim 10 haftalıktı kalbi durdu çam sakuraya yönlendirildim bebek büyük olduğu için orda yatışım yapıldı bana hap verdiler hep bazen alttan veriyorlardı bazende dil altında veriyorlardı ağrım oluyordu öylede bebeğimden parça parça düşmeye başladı en son rahimimde kalınlık vardı temiz değildi kürtaj yaptılar bayıltmadan çok ağırmıyor bence sende yaptırki içerisi temizlensin bir daha gebe kalmak içi ben şimdi gebeyim 6 haftalık gebeyim düşükten 3 ay sonra hamile kaldım