selenhuseyin Nerminakta kürtaj ol demiyorum ki canım erken haftalarda düşük yaptıysan ilaçla da parçayı düşürebiliyosun, bana da devlet direk kürtaj dedi kendi doktoruma özele gittim ilaç verdi haftaya kontrole çağırdı gittiğimde de düşürmüştüm
Lehrerin34 selenhuseyin ben de biraz önce gittim bana da küçük parçalar var dedi zaten bebek 6+6 da kalmış.Metiler ilac buldum zar zor bugün onu deneyeceğim.Doktor ilaci bulmak zor dedi zaten ama ben memleketten getirttim tek paket kalmış tanıdık eczacida
selenhuseyin Lehrerin34 ben metileri çok kolay buldum ya tanıdık eczaciyi aradım reçeteyi gonderdım ayarladı istediğim ilaçları
Lehrerin34 buketdeniz19 bana da canlı yapacağız dediler .Hatta normal doğum yapmissin kısa bi işlem yaparsın dedi.Ben de çok ağrılı bi islemmis deyince gıcık gıcık güldü.
buketdeniz19 Lehrerin34 evt ağrılı bir işlem uyuman gerekiyor benim lokal anesteziyi bile kabul etmemişti doktor tamamen uyuttu keşke arayıp şikayet etseydin o doktorun alaycı tavrını
selenhuseyin Lehrerin34 Kendiliğinden düşmesi Ağrı veriyor tabikide parça düşürüyorsun sonuçta birde o parçaları gördükçe psikolojikmen çok etkileniyor insan kanama da çok sürüyor yıpratıcı bir dönem oluyor, kürtaj daha zor yumurtaliklari zedeliyor o da
Eda42_ Nerminakta Canım yaa çok geçmiş olsun benim de aynı oldu bugün maalesef kürtaj oldum bu ikinci gebelik boş gebelik oldu hayırlısı diyorum artık 😔😔