htan Ben de sabahları dediğin gibi yapıyorum doğrulmadan leblebi ya da çubuk kraker yiyorum ama tabii bir yere kadar tutuyor sonrasında her şeyden bir tiksinme her şeye bir mide bulantısı başlıyor midem sırtıma yapışmış gibi hissediyorum bir şey yemem lazım diyorum yediğim gibi koşuyorum lavaboya😒 progestan kullanmıyorum sadece folik asit kullanıyorum