iremyilma valla ben 3 gün hastanede yattım dün çıktım sürekli serumla beslendim doktorum prilam verdi şu an kullanıyorum dünden beri iyiyim çok şükür. Sürekli dışardan yememeye dikkat etsen iyi olur aslında, biliyorum çok zor evde bir şey yapmak ama😒