6+3 teyiz ve ben ilk öğrendiğim andan beri her gün mide bulantısı, kusma, aşırı baş dönmesi ve halsizlikte hayatta kalmaya çalışıyorum ama dayanamıyorum artık hiçbir şey yiyemiyorum serum yemekten de yoruldum artık nasıl düzelecek ya da düzelecek mi bu durum tecrübe edenler varsa tavsiyelerinize ihtiyacım var🥺